utorok 12. augusta 2014

ORGANIZUJ V SKLE


Dnes Ti prinášam malý tip do domácnosti. Je ekologický, efektívny a estetický.

Hlavnú rolu hrajú prebytočné sklenené poháre zo zaváranín, medu, jogurtov a podobne. Vyber si zopár pekných kúskov a zrecykluj ich doma niektorým z nasledujúcich spôsobov.

Kúpeľňa: Tu nájdu naozaj široké využitie najmä malé poháre. Či už ako decentná dekorácia so sviečkami, pieskom alebo kamienkami vo vnútri alebo na prehľadné zorganizovanie rôznych pomôcok a doplnkov. Ja som mala napríklad vždy problém so sponkami. Povaľovali sa kade-tade. Teraz ich však rýchlo a bez námahy hodením "odložím" a tiež opäť ktorúkoľvek konkrétnu ľahko vyberiem.



Kuchyňa: Podobne ako v kúpelni, aj tu sa dajú poháre využiť na skladovanie rôznych potravín. Ja ich rada používam na sypké veci, ktoré pôvodne predávajú v plastových vreckách. Nestane sa mi tak, že sa pri používaní niečo rozsype na zem. Sklo, okrem toho, že všetko udrží bezpečne v suchu, mi vďaka svojej priehľadnosti umožňuje presne vidieť, čo kde mám. Vylepšením, ktoré sa zíde pri rovnako vyzerajúcich potravinách, môžu byť nápadité nálepky s názvami, prípadne obrázkami.



Do sklenených pohárov môžeš dať naozaj všeličo. Kvety, perá, sladkosti...môžeš v nich aj pestovať bylinky. Tvojej fantázii sa medze nekladú.

Neváhaj a poďeľ sa o svoje nápady a fotografie v komentároch.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára